جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناباد در محل مسجد حضرت ولی عصر(عج)شهر بیدخت با حضور مسئولین شهرستان با محوریت برگزاری مراسم تدفین شهدا برگزارگرديد..

در اين جلسه كه با حضورجمعي از مقامات و مسئولين شهرستان وامام جمعه شهرستان حجت السلام حاج آقاي صادقي نسب و امام جمعه شهرستان فيض آباد و محولات حجت السلام حاج آقاي ميري حضور داشتندآقاي دكتر نبي پور فرماندار محترم شهرستان در اين حضوض برگزار گريد فرماندار گناباد بیان کرد:حدود دوسال است که از سوی مسئولان شهر بیدخت و شهرستان گناباد، پیگیری هایی در خصوص تدفین شهدا در شهر بیدخت صورت گرفته و حتی در این خصوص دو طومار با امضای مردمبه تهران ارسال شده است.

نبی پور خاطرنشان کرد: سردار باقرزاده شخصاً چندین مرتبه از محل های دفن شهدا بازدید داشته اند و هرمرتبه نیز ما در شهرستان اعلام کرده ایم که تمام دستگاه ها برای خدمت رسانی به مراسم تشییع و تدفین شهدا آماده هستند.

وی با اشاره به اقدامات خوبی که از سوی مسئولان شهر بیدخت برای برگزاری مراسم تدفین شهدا صورت گرفته است اظهارکرد: لطف خداوند و شهدا شامل حال مردم گناباد و به خصوص شهر بیدخت شده استتا همزمان با سال روز شهادت حضرت جوادالائمه(ع) میزبان سه شهید گمنام باشند.

فرماندار گناباد تاکید کرد: تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان برای استقبال و مراسم تشییع و تدفین این شهدا باید نهایت همکاری و تلاش خود را انجام دهند تا شرمنده شهدا و مردم نباشیم.

لازم به ذکر است سه شهیدی که روز دوشنبه مورد استقبال مردم شهر بیدخت گناباد قرار خواهند گرفت شامل یک شهید ۲۷ ساله که در عملیات خیبر ، ۲۱ ساله که در عملیات کربلای چهار و شهید ۱۶ ساله که در عملیات کربلای پنج به درجه رفیع شهادت رسیده اند هستند.

06

02

01