با حضور معاون محترم استاندار و به همت دفتر امور شهری و شوراهای استنداری نشست هم اندیشی شهرداری های استان خراسان رضوی برگزار گردید .

 در این نشست که با عرض خیر مقدم توسط معاون محترم امور عمرانی استاندار آغاز گردید ، مدیران کل حوزه عمرانی استانداری ، مدیر کل بهزیستی استان ، مدیر کل پست و کلیه شهرداران استان حضور داشتند و به بحث و تبادل نظر پیرامون مسایل و مشکلات مربوز به مدیریت شهری پرداختند .
در این جلسه مدیر کل بهزیستی استان با مهم ارزیابی کردن موضوع مناسب سازی محیط شهری جهت استفاده معلولین و توانجویان گرامی به افزایش 14 پله ای رتبه استان در کشور اشاره نمود و این موفقیت را مرهون تلاش های دست اندر کاران و حمایت های حوزه عمرانی استانداری دانست .
در ادامه مدیر کل پست استان خراسان رضوی توضیحاتی در خصوص روند اجرای طرح G-NAF در استان ارایه نمود و از شهرداران تقاضا نمود با کمک شوراهای اسلامی اقدام لازم درخصوص نامگذاری کلیه معابر شهری و تهیه پلاک آبی معمول دارند تا شاهد به ثمر رسیدن این پروژه علمی باشیم .
در پایان مهندس علوی مقدم مدیر کل دفتر امور شهری و شوراها با جمع بندی موضوعات مطرح شده نکات تاکیدی مورد نطر را به شهرداران گرامی گوشزد نمود .

[widgetkit id="31" name="نشست شهرداران"]