در جریان سفر یک روزه دكتر عباس آخوندی وزیر محترم راه و شهرسازی به استان خراسان رضوی قطعه اول محور گناباد- مهنه به بهره برداري رسيد.

دراين مراسم ، ضمن توضیحات جناب آقاي آخوندی در خصوص اين پروژه توسط رئيس جمهور محترم جناب حجت‌الاسلام دکتر حسن روحانی از طریق ویدئو کنفرانس به افتتاح رسید.

آخوندی در این مراسم در خصوص این طرح عمرانی بیان کرد: خوشبختانه امروز ۱۰ کیلومتر از مسیر گناباد مهنه در شهرستان گناباد که خواسته مردم این منطقه به شمار می‌رفت را آماده افتتاح داریم. همچنین ۱۰ کیلومتر دیگر از این محور نیز امروز کلنگ‌زنی شده و دستور آغازعملیات اجرایی آن صادر شد.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه با بیان اینکه این محور در کل به طول ۳۵ کیلومتر بوده و با اجرای ۱۰ کیلومتر قطعه دوم ۱۵ کیلومتر آن باقی می‌ماند گفت: تلاش است طی چند ماه آینده مناقصه این بخش نیز انجام و در نهایت تمام مسیر از گناباد تا مشهد به صورت یکپارچه به بزرگراه تبدیل شود.

آخوندی در جریان این سفر یک روزه از باند فرودگاه درحال احداث شهر گناباد نیز بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت پروژه‌های این فرودگاه قرار گرفت.

فرودگاه گناباد در حال حاضر دارای پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی بوده و عملیات احداث آن طی دو قرارداد ۱۰ میلیارد و ۳ میلیارد تومانی در حال اجراست.

ساخت لایه‌های روسازی شامل اساس، زیراساس و آسفالت بیندر و همچنین احداث ترمینال از جمله پروژه‌های اجرایی در این فرودگاهبه شمار می‌روند./

در این مراسم وزیر راه و شهرسازی، داود کشاورزیان رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، محمدرضا اخوان عبدالهیان مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان خراسان رضوی و سایر مسئولین استانی و شهرستانی حضور داشتند .

شهردار و اعضاي شوراي اسلامي بيدخت نيز در اين افتتاحيه و جلسات فوق به همراه ساير مسئولين شهرستان حضور يافته ، و در خواستهاي حوزه شهر بيدخت بطور مكتوب خدمت جناب آقاي دكتر آخوندي وزير محترم راه و شهرسازي ارائه گرديد و دستوراتي اخذ شد.كه در حال پيگيري است.

 

[widgetkit id="33" name="سفر وزير راه"]