پنج شنبه09/فروردين/1403

قائم مقام سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در سفر خود به شهرستان گناباد در شهرهاي بيدخت و گناباد حضور يافت. ايشان كه در اين سفر از پروژه هاي شهرداري بيدخت

نيز بازديدكردند عنوان نمودند ، با توجه به موقعیت جغرافیایی این شهرها به عنوان مبادی ورود مسافران و زائران امام رضا(ع) به خراسان رضوی باید توسعه زیرساختهای شهری و توریستی مورد توجه بیشتری قرار گیرد تا از این ظرفیت برای ماندگاری بیشتر گردشگران و رونق این صنعت استفاده بهینه انجام گیرد.

وی بیان کرد: در همین راستا این آمادگی وجود دارد تا از توانمندی های خوب سازمان همیاری شهرداریهای استان در بخش های اقتصادی، سرمایه گذاری، بازرگانی، گردشگری و ... برای کمک به شهرداری ها در اجرای طرح های مشارکتی و بهبود ظرفیتهای مختلف حوزه شهری، استفاده کرد.

مشاور امور بیمه ای سازمان همیاری نیز که در این سفر حضور داشت با اشاره به انجام مذاکرات با شهرداران شهرهای بیدخت و گناباد، عنوان کرد: طی این مذاکرات با توجه به تاسیس شرکت همیار بیمه توسط سازمان همیاری قرادادهایی در راستای ارائه کلیه خدمات بیمه ای به این 2 شهرداری تهیه و منعقد خواهد شد.

مهدی شاه قاسمی افزود: با توجه به تسهیلات ویژه ای که برای کمک به شهرداری ها در ارائه این خدمات بیمه ای در نظر گرفته ایم، استقبال خوبی از سوی شهردارهای برای مشارکت و استفاده از این خدمات شاهد هستیم و می توانیم آینده روشنی در این حوزه پیش بینی کنیم.

ضمنا در جلسه اي كه در محل شهرداري بيدخت برگزار شد گزارش كاملي از فعاليت هاي شهرداري ارائه گرديدهمچنين شهرداربيدخت خواستار توجه بيشتر و مشاركت سازمان همياري در پروژه هاي در آمد زاي شهرداري بيدخت گرديد.ر12.1

[widgetkit id="45" name="بازديدقائم مقام سازمان همياري"]