جمعه10/فروردين/1403

مدير كل اداره حمل و نقل و پايانه هاي استان كرمانشاه از ساماندهي وانت بار در تردد جاده هاي برون شهري خبرداد
به گزارش روابط عمومي اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان كرمانشاه، مهندس بهمن خسرواني با اشاره به ساماندهي  ناوگان وانت بار، اظهاركرد: يكي از برنامه هاي سالجاري اداره كل حمل و نقل و پايانه ها ساماندهي اين  ناوگان و ايجاد انتظام در

   نحوه بهره برداري و تردد وانت بارها در جاده هاي برون شهري مي باشد.
  وي در خصوص اجراي دستورالعمل ساماندهي وانت بارها از ابتداي آبان ماه سالجاري در راههاي برون شهري، بيان داشت: شركتها و موسسات حمل و نقلي موظفند با عملياتي شدن ساماندهي تردد ناوگان وانت بار از بارنامه و قانون تجارت  الكترونيكي استفاده نمايند.
 اين مقام مسئول با اشاره به شرايط فعاليت رانندگان حمل و نقل كالاي سبك(وانت بار)، تصريح كرد: شرايط اين رانندگان در بخش برون شهري مطابق با دستورالعمل صدور تمديد، تعويض و لغو برگ فعاليت رانندگان حمل و نقل برون شهري و روستايي  مي باشد.
 وي در ادامه افزود : درج نام وانت بار در كارت مشخصات وسيله نقليه ، داشتن گواهي نامه معاينه فني مجاز ومعتبر و... از جمله شرايط وانت بار براي فعاليت در بخش حمل و نقل جاده اي است.
 مديركل اداره حمل و نقل و پايانه هاي استان كرمانشاه در پايان، ساماندهي تردد ناوگان وانت بار در راههاي برون شهري را گام موثري در فعاليت هاي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي به شمار آورد و خاطر نشان كرد: با اجرايي شدن ساماندهي  اين ناوگان حركت  مثبتي در جهت ارتقاي سطح ايمني جاده هاي كشور رقم خواهد خورد.