جمعه10/فروردين/1403

استاندار خراسان رضوی در‌ پیامی فرارسیدن میلاد حضرت شمس‌الشموس امام رضا (ع) را تبریک گفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، در متن پیام محمدصادق معتمدیان آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ميلاد سراسر نور و باسعادت هشتمين اختر تابناك آسمان امامت، حضرت علي بن موسی‌ الرضا (ع) برای دوست داران ولایت، مبین محبت، ایثار و سخاوت به فرزندان نبوت و عصاره عشق به راه راستین اسلام ناب محمدی است.
 
و چه سعادتی بالاتر از اینکه سرزمین باصلابت ایران اسلامی افتخار میزبانی آن امام رئوف و غریب را دارد و زیباتر آنکه مردمي كه همواره دوستدار اهل‌بیت(ع) و حافظ ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامي بوده، همواره همچون پروانه‌ای عاشق گرد این شمع فروزان می‌چرخند و ارادت وافر خود را نسبت به این فرزند خورشید به منصه ظهور می‌گذارند.
باید گفت از سویی خطه خراسان به خود می‌بالد که در خاک مقدسش عالم آل محمد (ص) را در آغوش گرفته و همه ساله میزبان میلیون‌ها عاشق و دلداده از سراسر جهان است.
 
اینجانب به عنوان خدمت‌گزار زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج (ع) ضمن تبريك اين ایام مبارک و نورانی محضر همه عاشقان و دوستداران اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) در جای‌جای این کره خاکی و همچنین مردم قدرشناس استان که میزبان مرقد پاک آن امام رئوف هستند، از خداوند بزرگ و بلندمرتبه براي همگان توفيق كسب فيض و بهره‌مندی بیش‌از پیش از درياي فضائل و كرامات اين سرچشمه زلال رحمت الهي را مسألت دارم.                                                                                                                                                             محمدصادق معتمدیان
                                                                                                 استاندار خراسان رضوی

#اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی

? سایت :
www.ostandari.khorasan.ir